Grūtnieču vingrošana

vingrosana.jpgKāpēc grūtniecības laikā ir svarīgi būt fiziski aktīvai? 

  • Grūtniecības laikā sievietes ķermenis piedzīvo lielas izmaiņas. Tā ir papildu slodze mugurkaulam. Pēdējos grūtniecības mēnešos bieži jūtamas sāpes mugurā, jo izliekums mugurkaula jostas daļā ir ļoti liels. Vēdera muskuļi ir vāji, iegurnis rotēts uz priekšu. Diemžēl tas viss nepazūd uzreiz pēc dzemdībām. Vingrošana palīdzēs stiprināt vēdera presi, iegurņa muskuļus un mugurkaulu.
  • Grūtnieču vingrošanas laikā Tu apgūsi arī pareizu elpošanas tehniku – diafragmālo elpošanu. Tā palīdz pārvarēt sāpes dzemdībās un nodrošina, ka bērnam tiek piegādāts daudz vairāk skābekļa, turklāt ļauj arī atslābināties, kas dzemdībās ir svarīgi.
  • Tu stiprini savu izturību. Dzemdības reti ir ļoti ātras, tāpēc nepieciešams daudz izturības. Un to vari trenēt ar speciālu vingrošanu.

Grūtnieču vingrošana būs piemērota tev, ja:

  • esi aktīvi vingrojusi pirms grūtniecības iestāšanās un vēlies to turpināt;
  • gribi aktīvi gatavoties dzemdībām, tajā skaitā iemācīties arī pareizi elpot, kas ļoti atvieglo bērniņa pasaulē nākšanas procesu; 
  • ginekologs vai vecmāte ir ieteikusi vingrot grūtniecības laikā;
  • viss kļūst par grūtu, un jūties kā „apaļa bumba”, kas neko vairs nevar izdarīt;
  • ir izteiktas muguras sāpes plecu vai jostas rajonā;
  • vēlies satikt citas grūtnieces, kurām ir līdzīgas intereses un problēmas, kas saistītas ar bērniņa gaidīšanu;
  • vēlies gūt prieku no kustēšanās un kopā būšanas!

GRŪTNIEČU VINGROŠANA 

Piesakies un vingro klīnikā Premium Medical fizioterapeites Sanitas Ārgales vai Agitas Zariņas vadībā!

Sazināšanās valoda latviešu, krievu, angļu.

Nodarbību vadītājas ir kompetentas atbildēt uz jautājumiem par grūtnieču ķermeņa kopšanu un pēcdzemdību striju likvidāciju.

Klīnikā ir skaistas un mājīgas telpas, un tā atrodas pašā Rīgas centrā – 13.janvāra ielā 3.

Cenas >>>