Klīnikas „Premium Medical” klientu administratore - konkursa „Klientu Servisa Lepnums 2010” uzvarētāja

Klīnikas „Premium Medical” klientu administratore Solvita Petrovska kļuva par uzvarētāju „LabsServiss.lv” rīkotajā  konkursā „Klientu Servisa Lepnums 2010”.

Konkurss Latvijā notika pirmo reizi, un tam bija pieteikušies 118 dalībnieki, no kuriem pusfinālam tika izraudzīti 20, bet finālā iekļuva tikai piecas dalībnieces, kurām fināla laikā visu konferences dalībnieku klātbūtnē bija jātiek galā ar izspēlētu situāciju saskarsmē ar neapmierinātu klientu. Žūrija uzvarētāju noteica, ņemot vērā visu trīs konkursa kārtu rezultātus - pretendentu pirmajā kārtā iesūtītos konfliktsituāciju risinājumus, otrās kārtas telefoninterviju un fināla problēmsituācijas izspēli klātienē.

Šāds konkurss ir lieliska iespēja arī salīdzinoši nelieliem uzņēmumiem parādīt, ka viņu kolektīvā strādā kompetenti un profesionāli darbinieki. Divu gadu laikā, kopš Solvita strādā „Premium Medical”, esam pārliecinājušies, ka viņa ir savā īstajā vietā, tādēļ arī iedrošināju viņu piedalīties šajā konkursā. Mēs ļoti lepojamies par Solvitas panākumiem.

Pēc rezultātu paziņošanas Solvita Petrovska uzsvēra, ka šādi konkursi ir ļoti noderīgi, jo tādējādi katrs var uzdrīkstēties un pats pārbaudīt savus spēkus. „Lai gan, izspēlējot konfliktsituāciju, stress bija visai liels, vēlreiz sapratu, ka man ļoti patīk strādāt ar cilvēkiem un pat uzstāties auditorijas priekšā”, tā Solvita.
Konkursa "Klientu Servisa Lepnums 2010" mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā.
Otrajā vietā ierindojās Karina Degtjarova no "Swedbank" un trešajā - Vineta Šlautere no "Tele2".

Lasīt ziņu www.labsserviss.lv